İptal ve İade Politikası

Şirketimiz bünyesinde hizmet verdiğimiz boxerize.com.tr adlı web sitesi üzerinden yapmış olduğunuz siparişler için aşağıda belirlenen koşullar çerçevesinde iade etme hakkına sahipsiniz.

  • 1 Ocak 2024'ten itibaren internet üzerinden yapılan alışverişlerde, Ticaret Bakanlığı'nın 'Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik' kararı ile ürün kusurlu mal olmadıkça iade kargo bedelini tüketici ödeyecektir.
    Ürünler orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza gönderilmelidir.
  • Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dâhil edilmeden, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV’ şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde alınamamaktadır.
  • İç giyim ve mayoda üst grup kullanılmamış olmak kaydıyla faturadaki tutar(Kargo payı dahil edilmeden) üzerinden iade yapılmaktadır.
  • İç giyim alt çamaşırlarda, Termal ürünler, külotlar, sütyen modellerinde ve korselerde hijyen dolayısıyla değiştirme ve iade yapılmamaktadır. 
  • Müşteri, ürünün kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

Bu işlemlerden sonra, ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş günü sürmektedir.

İPTAL KOŞULLARI

boxerize.com.tr üzerinden yapmış olduğunuz siparişlerin ödemesini yaptıktan sonra veya ödeme yapılmadan önce siparişi belirlenen koşullar çerçevesinde iptal etme hakkına sahipsiniz.

Siparişi verdikten sonra eğer ürünler kargoya verilmediyse sipariş iptalini hemen isteyebilirsiniz. Ancak size teslim edilmek üzere kargo şirketine teslim edilen ürünlerin iptali için iade süreci devreye girmektedir. Siparişinizin durumu hakkında bilgi almak için Sipariş Takibi sayfasını ziyaret edin. İade sürecimiz ile ilgili detaylı bilgileri aşağıda bulabilirsiniz.

Sipariş iptal taleplerinizi iletişim kanallarımız aracılığıyla verebilirsiniz. Siparişi iptal etmek istiyorsanız 0539 879 44 50 numaralı WhatsApp iletişim hattımız üzerinden bize ulaşabilirsiniz ya da karcigadem@gmail.com adresinden mail yoluyla bize ulaşarak siparişinizi iptal etmek talebinizi iletebilirsiniz. Bize iletilen sipariş iptal talepleri en kısa sürede incelenip sonuçlandırılacaktır.

Öte yandan siparişin ödemesini yaptıysanız; ödemenizin başarıyla size ulaşması için lütfen bize doğru bilgiler verdiğinizden emin olun. Ödemelerin yanlış bilgi yüzünden tarafınıza iletilmesinden şirketimiz sorumlu değildir.

SIK SORULAN SORULAR

İptal ve İade talebim kabul edildi. Bundan sonra ne olacak?

İade ile ilgili prosedürleri yerine getirip tarafımıza yolladığınız ürün, elimize ulaştığında ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için belirlenen şartlar çerçevesinde onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş günü sürmektedir.

Onay verilmesi ardından ödemenizin tarafınıza iletilmesi için sizden bazı hesap bilgileri talep edilecektir. Bilgilerin doğru bir şekilde iletilmesi ardından 3 ila 7 iş günü içerisinde sipariş tutarı hesabınıza aktarılacaktır.

Değişim yapabilir miyim?

Ürün değişimi için iptal şartları geçerlidir. Bu şartlara uyan ürününüz iade alınmakta ve değişikliğini istediğiniz ürün için adınıza yeni sipariş oluşturulmaktadır.

İade için ürünüleri hangi adrese yollamalıyım?

Gerekli işlemleri tamamladıktan sonra iade ürünlerini Herhangi Bir Kargo firmasına cevatpaşa mahallesi fırın sokak no 5 Bayrampaşa / İstanbul adrese vererek yapabilirsiniz.

İade / değişim ürünlerini nasıl geri yollayabilirim?

İade / değişim işlemlerinizi yapabilmek için, paketi Herhangi Kargo Firmasıyla göndermeniz gerekmektedir.

DİKKAT! 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi Yönetmeliğinin 15. maddesinin ‘ç’ fıkrasında yer alan ‘Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların ürünlerin teslimi’ ile ilgili ibareye göre iç giyim ürünlerinde hijyen açısından değişim ve iade yapılmamaktadır. Tüketici burada belirlenen hususlar çerçevesinde cayma hakkını kullanamaz!